K
AAA
A   AA   AA   K
BIP.gov.pl
Aqua-zdrój
Aqua-zdrój
BIP.gov.pl
    To jest wersja archiwalna z dnia: 09.07.2015, zmieniona z powodu:
    aktualizacja

    Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Restauracji Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 (nr Ogłoszenie nr 564170-N-2017 z dnia 2017-08-04 r. )

    Podlega Ustawie
    koniec: 11.08.2017, 11:00, rozstrzygnięcie: 18.08.2017, 12:00 (rozstrzygnięty), kontakt: tel. 74 848 84 94, , e-mail biuro@agua-zdroj.pl, , faks 74 848 84 94.

    Ogłoszenie nr 564170-N-2017 z dnia 2017-08-04 r. 
     

    Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.: „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Restauracji Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 4 części: 1. Słodycze i przekąski, 2 Nabiał i wyroby mleczarskie , 3 Warzywa i owoce,4. Artykuły sypkie i przetwory.
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

    Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

    Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

    Nie


    Nazwa projektu lub programu 
     

    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

    Nie


    Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 
     

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

    Nie

    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

    Nie

    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 

    Nie


    Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

    Nie

    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
    Informacje dodatkowe: 

    I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny 2069886400000, ul. ul. Ratuszowa  6 , 58304   Wałbrzych, woj.dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 848 84 94, , e-mail biuro@agua-zdroj.pl, , faks 74 848 84 94. 
    Adres strony internetowej (URL): www.aqua-zdroj.pl 
    Adres profilu nabywcy: 
    Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić): 
    Sp. z o.o.

    I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

    Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
     

    I.4) KOMUNIKACJA: 
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

    Nie 
     


    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

    Tak 
    www.aqua-zdroj.pl


    Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

    Nie 
     


    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
    Elektronicznie

    Nie 
    adres 
     

     

    Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
    Nie 
    Inny sposób: 

    Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
    Tak 
    Inny sposób: 
    Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. 
    Adres: 
    Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Sp. z o.o., ul. Ratuszowa 6, 58 - 304 Wałbrzych. Biuro Zarządu


    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

    Nie 
    Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 
     

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Restauracji Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na 4 części: 1. Słodycze i przekąski, 2 Nabiał i wyroby mleczarskie , 3 Warzywa i owoce,4. Artykuły sypkie i przetwory. 
    Numer referencyjny: 20/2017 
    Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

    Nie


    II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy 
    II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
    Zamówienie podzielone jest na części: 

    Tak 
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
    wszystkich części 

    Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

    Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 



    II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Restauracji Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na cztery części: 1. Sukcesywna dostawa słodyczy i przekąsek, 2. Sukcesywna dostawa nabiału i artykułów mleczarskich, 3. Sukcesywna dostawa warzyw i owoców, 4. Sukcesywna dostawa artykułów sypkich i przetworów, zgodnie z formularzami ofertowo – cenowymi ( załącznik 2a, 2b,2c, 2d) stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części: a) część 1 – sukcesywna dostawa słodyczy i przekąsek, b) część 2 – sukcesywna dostawa nabiału i artykułów mleczarskich c) część 3 – sukcesywna dostawa owoców i warzyw, d) część 4 – sukcesywna dostawa artykułów sypkich i przetworów. 3.Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. 4. Wykonawca winien zapewnić, że oferowane produkty będą wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz obowiązujących przepisach prawa a także posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. 

    II.5) Główny kod CPV: 15842300-5 
    Dodatkowe kody CPV: 

    Kod CPV

    15500000-3

    15300000-1

    15851000-8

    15330000-0

    15870000-7

    15870000-7



    II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
    Wartość bez VAT: 
    Waluta: 


    (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


    II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
    Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
    II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
    miesiącach:  6   lub dniach: 
    lub 
    data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 

    Okres w miesiącach

    Okres w dniach

    Data rozpoczęcia

    Data zakończenia

    6

         


    II.9) Informacje dodatkowe:

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

    III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
    Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
    Informacje dodatkowe 
    III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
    Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
    Informacje dodatkowe 
    III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
    Określenie warunków: : 1. Wykonawca, który do realizacji niniejszego zamówienia skieruje 1 osobę, odpowiedzialną za koordynację i kontrolę jakości świadczonej usługi ( Koordynator Umowy 
    Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie 
    Informacje dodatkowe:

    III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

    III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
    III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 






    Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) 

    III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
    Tak 
    Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
    Nie

    III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

    1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 4. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

    III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

    III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
    Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kontrolę jakości oraz podstawie do dysponowania tymi osobami ( załącznik nr 8 do SIWZ) 
    III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 
     

    III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

    III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) OPIS 
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
    IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

    Nie 
    Informacja na temat wadium 
     


    IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

    Nie 
    Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 
     


    IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

    Nie 
    Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
    Nie 
    Informacje dodatkowe: 
     


    IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:


    Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 

    Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
     


    IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
    (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

    Liczba wykonawców   
    Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
    Maksymalna liczba wykonawców   
    Kryteria selekcji wykonawców: 
     


    IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

    Umowa ramowa będzie zawarta: 

    Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 

    Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

    Informacje dodatkowe: 

    Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 

    Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 

    Informacje dodatkowe: 

    W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 

    Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
     


    IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
    Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
    Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

    Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
    Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 

    Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
    Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
    Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
    Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
    Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


    Czas trwania: 

    Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
    Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 
     


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
    IV.2.2) Kryteria 

    Kryteria

    Znaczenie

    Cena

    90,00

    Termin dostawy

    10,00


    IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
    Tak 
    IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
    IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
    Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

    Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
    Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
    Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

    Informacje dodatkowe 


    IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
    Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

    Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

    Wstępny harmonogram postępowania: 

    Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
    Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 


    Informacje dodatkowe: 

    IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
    Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

    Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 

    Informacje dodatkowe: 

    IV.4) Licytacja elektroniczna 
    Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

    Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 

    Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 

    Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

    Czas trwania: 

    Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
    Data: godzina: 
    Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

    Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 


    Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 


    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 


    Informacje dodatkowe: 

    IV.5) ZMIANA UMOWY 
    Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
    Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
    Zamawiający przewiduje zmiany umowy w następujących przypadkach: a) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego ( korzyść ekonomiczna , techniczna, eksploatacyjna), b) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, c) jeżeli wystąpiła urzędowa zmiana stawki podatku VAT. d) zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia lub terminu dostarczenia towaru w przypadku zaistnienia przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego, np. udokumentowanego ogólnego braku na rynku jakiegoś asortymentu produktów lub wielkości opakowań. 
    IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

    IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

    Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

    IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
    Data: 2017-08-11, godzina: 11:00, 
    Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
    Nie 
    Wskazać powody: 

    Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 

    IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
    IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
    IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
    IV.6.6) Informacje dodatkowe: 
     

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

     

     

    Część nr:

    1

    Nazwa:

    Sukcesywna dostawa słodyczy i przekąsek

    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa słodyczy i przekąsek do Restauracji Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu, zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym, stanowiącym załącznik do SIWZ.
    2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15842300-5, 15812100-4, 15842220-0, 15312310-4

    3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT: 0,0
    Waluta: 

    4) Czas trwania lub termin wykonania: 
    okres w miesiącach: 6
    okres w dniach: 
    data rozpoczęcia: 
    data zakończenia: 
    5) Kryteria oceny ofert: 

    Kryterium

    Znaczenie

    Cena

    90,00

    Termin dostawy

    10,00


    6) INFORMACJE DODATKOWE:
     

    Część nr:

    2

    Nazwa:

    Sukcesywna dostawa nabiału i wyrobów mleczarskich

    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nabiału i wyrobów mleczarskich do Restauracji Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu, zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym, stanowiącym załącznik do SIWZ.
    2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3, 15510000-6, 15530000-2, 15540000-5, 15551000-5

    3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT: 0,0
    Waluta: 

    4) Czas trwania lub termin wykonania: 
    okres w miesiącach: 6
    okres w dniach: 
    data rozpoczęcia: 
    data zakończenia: 
    5) Kryteria oceny ofert: 

    Kryterium

    Znaczenie

    Cena

    90,00

    Termin dostawy

    10,00


    6) INFORMACJE DODATKOWE:
     

    Część nr:

    3

    Nazwa:

    Sukcesywna dostawa warzyw i owoców

    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców do Restauracji Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu, zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym, stanowiącym załącznik do SIWZ.
    2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 03220000-9, 03212000-0

    3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT: 0,0
    Waluta: 

    4) Czas trwania lub termin wykonania: 
    okres w miesiącach: 6
    okres w dniach: 
    data rozpoczęcia: 
    data zakończenia: 
    5) Kryteria oceny ofert: 

    Kryterium

    Znaczenie

    Cena

    90,00

    Termin dostawy

    10,00


    6) INFORMACJE DODATKOWE:
     

    Część nr:

    4

    Nazwa:

    Sukcesywna dostawa artykułów sypkich i przetworów

    1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów sypkich i przetworów do Restauracji Centrum Sportowo - Turystycznego AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu, zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
    2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15851000-8, 15830000-5, 15841000-5, 15600000-4, 15330000-0, 15870000-7, 15890000-3

    3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT: 0,0
    Waluta: 

    4) Czas trwania lub termin wykonania: 
    okres w miesiącach: 
    okres w dniach: 
    data rozpoczęcia: 
    data zakończenia: 
    5) Kryteria oceny ofert: 

    Kryterium

    Znaczenie

    Cena

    90,00

    Termin dostawy

    10,00


    6) INFORMACJE DODATKOWE:

    Załączniki do pobrania

    Informacja z otwarcia ofert w ramach postępowania nr 20-2017

    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w ramach postepowania nr 20-2017 w zakresie części 1,2 i 4

    Informacja o wyborze oferty z postępowania  nr 20-2017

     
    ⇑ do góry strony ⇑
    Opublikował: Tomasz Rybiński
    Publikacja dnia: 04.08.2017, 15:12
    Dokument oglądany razy: 2629
     
Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ"