K
AAA
A   AA   AA   K
BIP.gov.pl
Aqua-zdrój
Aqua-zdrój
BIP.gov.pl
    To jest wersja archiwalna z dnia: 09.07.2015, zmieniona z powodu:
    aktualizacja

    Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z transportem wartości pieniężnych dla Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA-ZDRÓJ (nr Ogłoszenie nr 4690 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.)

    Podlega Ustawie
    koniec: 16.01.2017, 10:00, rozstrzygnięcie: 31.01.2017, 12:00 (rozstrzygnięty), kontakt: tel. 74 848 84 94, e-mail biuro@agua-zdroj.pl, faks 74 848 84 94.

    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

    http://www.aqua-zdroj.pl


    Ogłoszenie nr 4690 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.

    Wałbrzych: Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z transportem wartości pieniężnych dla Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA-ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

    nie


    Nazwa projektu lub programu

    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

    nie


    Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

    nie

    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

    nie

    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

    nie


    Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

    nie

    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
    Informacje dodatkowe:

    I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny 2069886400000, ul. ul. Ratuszowa  6, 58304   Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 848 84 94, e-mail biuro@agua-zdroj.pl, faks 74 848 84 94. 
    Adres strony internetowej (URL): www.aqua-zdroj.pl

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.

    I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

    Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

    I.4) KOMUNIKACJA: 
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

    nie 


    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

    tak 
    www.aqua-zdroj.pl


    Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

    nie 


    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
    Elektronicznie

    nie 
    adres 

     

    Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
    nie 
    Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
    tak 
    Inny sposób: 
    Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
    Adres: 
    Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Sp. z o.o. Wałbrzych, ul. Ratuszowa 6, Biuro Zarządu.


    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

    nie 
    Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z transportem wartości pieniężnych dla Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA-ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
    Numer referencyjny: 3/2017
    Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

    nie


    II.2) Rodzaj zamówienia: usługi 
    II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
    Zamówienie podzielone jest na części: 

    Nie



    II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia wraz z transportem wartości pieniężnych dla Centrum Turystyczno Sportowego AQUA-ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu. 2. Centrum Turystyczno – Sportowe „AQUA – ZDRÓJ” Sp. z o.o. składa się z Hali Widowiskowo – Sportowej, Krytej Pływalni oraz Hotelu. 3. Charakterystyka obiektów, wchodzących w skład Centrum: 1) Hala Widowiskowo – Sportowa o pow. użytkowej 4 194 m2 i usługowej 377m2 na około 2000 osób, 2) Kryta Pływalnia o powierzchni użytkowej 3 972 m2 i usługowej 1 018m2, 3) Hotel o powierzchni użytkowej 3.138m2 (120 miejsc noclegowych) 4. Zamówienie dotyczy również patrolowania (ochrony) boisk i stadionu przy ul. Ratuszowej w Wałbrzychu przy Centrum Turystyczno – Sportowym „AQUA – ZDRÓJ” oraz ochrony n/w obiektów: 1) Lekkoatletyczna hala sportowa ul. Chopina 1a 2) Hala sportowo widowiskowa ul. Wysockiego 11a 3) Skatepark ul. Topolowa 17k 4) Stadion ul. Kusocińskiego 21 5) Stadion ul. Dąbrowskiego 21 6) Pływalnia odkryta ul. Bystrzycka 3 5. Zamówienie obejmuje usługi w zakresie: 5.1. Fizycznej całodobowej ochrony we wszystkie dni tygodnia, w tym także w dni ustawowo wolne od pracy, nieruchomości, mienia i osób Centrum Turystyczno – Sportowego „AQUA – ZDRÓJ” przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia od poniedziałku do piątku na jednej zmianie nie mniej niż 2 pracowników ochrony (1 posiadający licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia), w tym 1 pracownik pełni dyżur przez 24 godziny, drugi pracownik pełni dyżur w godzinach od 15.00 do 7.00, a w sobotę i niedzielę 2 pracowników ochrony (1 posiadający licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia) pełni dyżur przez 24 godziny. W przypadku organizowania przez Zamawiającego imprez masowych oraz imprez nie masowych wymagających dodatkowego zabezpieczenia Wykonawca zapewni Zamawiającemu odpowiednią ilość pracowników ochrony zgodną z przepisami ustawy z dnia 20.03.2009r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2013, poz. 611). Planowana ilość imprez masowych do około 2 tysięcy osób w okresie realizacji zamówienia: do 1000 godzin imprez masowych w okresie realizacji zamówienia. Planowana ilość imprez nie masowych wymagających dodatkowego zabezpieczenia w okresie realizacji zamówienia : do 240 godzin imprez nie masowych wymagających dodatkowego zabezpieczenia w okresie realizacji zamówienia (średnio 20 godzin imprez nie masowych w miesiącu, także na innych obiektach np. imprezy plenerowe), 5.2. monitoring (ochrona interwencyjna) - grupa interwencyjna składająca się z minimum 2 osób, postój grupy przez 1 godzinę po zamknięciu obiektu Krytej Pływalni przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu, w pozostałym czasie grupa dojeżdża do Centrum Turystyczno - Sportowego „AQUA-ZDRÓJ” w celu interwencji w czasie nie dłuższym niż ……….. ( max. 20) minut od momentu włączenia systemu antynapadowego lub w czasie nie dłuższym niż ……….. ( max. 20) minut od powiadomienia przez osobę upoważnioną w imieniu Zamawiającego. Członkowie grupy powinni być wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego i broń palną. System antynapadowy zostanie założony przez Wykonawcę na jego koszt na czas trwania umowy, powinien obejmować swoim zasięgiem teren całego Centrum Turystyczno – Sportowego „AQUA – ZDRÓJ”. Wykonawca zapewni także elektroniczny rejestr pracy pracowników grupy interwencyjnej, na zewnątrz obiektu Krytej Pływalni, 5.3. ochronę i transport wartości pieniężnych nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu (Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia częstotliwości transportu wartości pieniężnych, spowodowanych zbyt małym lub dużym utargiem ) na trasie Centrum Turystyczno – Sportowe „AQUA – ZDRÓJ” – Bank Zamawiającego (położony na terenie miasta Wałbrzych) przy poniższych wymogach: a) użycie własnych, odpowiednich środków transportu Wykonawcy, b) konwój przez minimum 2 osoby, w tym jeden pracownik uzbrojony w broń palną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 07 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. c) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości konwojów wartości pieniężnych ponad ilość wskazaną w SIWZ (144). W takim przypadku rozliczenie za dodatkowe konwoje nastąpi według ceny jednostkowej z oferty Wykonawcy. 5.4. ochronę doraźną – mechaniczną dotyczącą obiektów Centrum Turystyczno – Sportowego „AQUA-ZDRÓJ” na sprzęcie będącym własnością Zamawiającego wg wykazu (urządzenia do przesyłania sygnałów z lokalnych systemów sygnalizacji włamania stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca udostępnia te urządzenia Zamawiającemu na czas realizacji zamówienia. Montażu urządzeń dokonuje Wykonawca na koszt własny) 5.5. ochronę doraźną – mechaniczną dotyczącą obiektów określonych w rozdziale III ust. 4 pkt 1-6 na sprzęcie będącym własnością Zamawiającego wg wykazu (urządzenia do przesyłania sygnałów z lokalnych systemów sygnalizacji włamania stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca udostępnia te urządzenia Zamawiającemu na czas realizacji zamówienia. Montażu urządzeń dokonuje Wykonawca na koszt własny)

    II.5) Główny kod CPV: 79710000-4

    II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
    Wartość bez VAT: 
    Waluta: 


    (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


    II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie 
    II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

    Okres w miesiącach: 12


    II.9) Informacje dodatkowe:

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

    III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
    Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli posiada kompetencje i uprawnienia wymagane przepisami prawa, tj. który posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1432), 
    Informacje dodatkowe 
    III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
    Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 
    Informacje dodatkowe 
    III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
    Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże, że: 1. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedno zamówienie trwające nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto, polegające na wykonywaniu usług ochrony osób i mienia obiektu lub kompleksu obiektów znajdujących się na wydzielonym obszarze i funkcjonalnie ze sobą powiązanych. 2 do realizacji niniejszego skieruje minimum 8 pracowników, w tym minimum 2 posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia. 
    Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak 
    Informacje dodatkowe:

    III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

    III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
    III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak 
    Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) 

    III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
    tak 
    Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
    tak

    III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

    1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 4. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

    III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

    III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
    Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1432), 
    III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
    1. wykaz usług, w tym realizacja minimum 1 usługi trwającej nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto, polegającej na wykonywaniu usług ochrony osób i mienia obiektu lub kompleksu obiektów znajdujących się na wydzielonym obszarze i funkcjonalnie ze sobą powiązanych, zgodnie z punktem 3.3.1 SIWZ. ( załącznik nr 6 do SIWZ) 2. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z punktem 3.3.2 SIWZ. ( załącznik nr 1 do formularza ofertowego)

    III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

    III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) OPIS 
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony 
    IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

    tak, 
    Informacja na temat wadium 
    Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 6 000,00 ( słownie: sześć tysięcy złotych 00/00) zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Spółka z o.o.,72 1020 5095 0000 5502 0104 9899 PKO BP SA O/Wałbrzych z adnotacją „Wpłata wadium – nr sprawy: 3/2017


    IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

    nie


    IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

    nie 
    Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
    nie 
    Informacje dodatkowe: 


    IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

    nie 
    Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
    nie 
    Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
    nie


    IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
    (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

    Liczba wykonawców  
    Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
    Maksymalna liczba wykonawców  
    Kryteria selekcji wykonawców: 


    IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

    Umowa ramowa będzie zawarta: 

    Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
    nie 
    Informacje dodatkowe: 

    Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
    nie 
    Informacje dodatkowe: 

    W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
    nie 
    Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
    nie


    IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
    Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie 
    Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
    Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
    nie 
    Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
    Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
    Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
    Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
    Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

    Aukcja wieloetapowa

    etap nr

    czas trwania etapu

       


    Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie 
    Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
    IV.2.2) Kryteria

    Kryteria

    Znaczenie

    Cena

    60

    Doświadczenie Wykonawcy

    24

    Czas grupy interwencyjnej

    6

    Wysokość ulgi z PFRON

    10


    IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
    tak 
    IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
    IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
    Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

    Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie 
    Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie 
    Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

    Informacje dodatkowe 


    IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
    Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

    Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

    Wstępny harmonogram postępowania: 

    Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie 
    Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 


    Informacje dodatkowe: 

    IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
    Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

    Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
    nie 
    Informacje dodatkowe: 

    IV.4) Licytacja elektroniczna 
    Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

    Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 

    Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 

    Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

    Licytacja wieloetapowa

    etap nr

    czas trwania etapu

       


    Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

    Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

    Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 


    Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 


    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 


    Informacje dodatkowe: 

    IV.5) ZMIANA UMOWY
    Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak 
    Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
    Zamawiający dopuszcza istotną zmianę treści zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – ceny brutto, wartość brutto przedmiotu umowy ulegną zmianie odpowiednio do zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2) w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy, a zmiana ta polega na dostosowaniu jej postanowień do zmienionych przepisów i realizacji celu umowy. 
    IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

    IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

    Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

    IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
    Data: 16/01/2017, godzina: 10:00, 
    Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
    nie 
    Wskazać powody: 

    Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 

    IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
    IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie 
    IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie 
    IV.6.6) Informacje dodatkowe:

     

    Załączniki do pobrania 

    Wyjaśnienia i Modyfikacja do Zamówienia Publicznegonr 3-2017

    WYJASNIENIE NR 2 DO ZAMÓWIENIA NR 3-2017

    INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT ORAZ UNIEWAZNIENIU POSTEPOWANIA NR 3-2017

     
    ⇑ do góry strony ⇑
    Opublikował: Tomasz Rybiński
    Publikacja dnia: 09.01.2017, 15:33
    Dokument oglądany razy: 3163
     
Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ"