K
AAA
A   AA   AA   K
BIP.gov.pl
Aqua-zdrój
Aqua-zdrój
BIP.gov.pl
    To jest wersja archiwalna z dnia: 09.07.2015, zmieniona z powodu:
    aktualizacja

    Budowa systemu nawadniania / zraszania trawiastej płyty stadionu przy Centrum Sportowo ? Rekreacyjnym AQUA ? ZDRÓJ (nr Ogłoszenie nr 344519 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.)

    Podlega Ustawie
    koniec: 05.12.2016, 10:00, rozstrzygnięcie: 14.12.2016, 12:00 (rozstrzygnięty), kontakt: tel. 74 848 84 94, e-mail , faks 74 848 84 94.

    Ogłoszenie nr 344519 - 2016 z dnia 2016-11-16 r.

    Wałbrzych: „Budowa systemu nawadniania / zraszania trawiastej płyty stadionu przy Centrum Sportowo – Rekreacyjnym AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej w Wałbrzychu”
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

    nie


    Nazwa projektu lub programu

    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

    nie


    Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

    nie

    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

    nie

    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

    nie


    Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

    nie

    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
    Informacje dodatkowe:

    I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o., krajowy numer identyfikacyjny 2069886400000, ul. ul. Ratuszowa  6, 58304   Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 848 84 94, e-mail , faks 74 848 84 94. 
    Adres strony internetowej (URL): www.bip.aqua-zdroj.pl

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.

    I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

    Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

    I.4) KOMUNIKACJA: 
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

    tak 
    www.bip.aqua-zdroj.pl


    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

    nie 


    Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

    nie 


    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
    Elektronicznie

    nie 
    adres 

     

    Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
    nie 
    Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
    tak 
    Inny sposób: 
    Wałbrzyskie Centrum Sportowo - Rekreacyjne AQUA - ZDRÓJ Sp. z o.o., ul. Ratuszowa 6, 58 - 304 Wałbrzych. Biuro Zarządu.
    Adres: 


    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

    nie 
    Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa systemu nawadniania / zraszania trawiastej płyty stadionu przy Centrum Sportowo – Rekreacyjnym AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej w Wałbrzychu”
    Numer referencyjny: 48/2016
    Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

    nie


    II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 
    II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
    Zamówienie podzielone jest na części: 

    Nie



    II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (wykonanie kompleksowej, wielobranżowej dokumentacji projektowej na budowę systemu nawadniania / zraszania trawiastej płyty boiska do piłki nożnej przy Centrum Sportowo – Rekreacyjnym AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej w Wałbrzychu) oraz wykonanie robót budowlanych i montażowych związanych z budową systemu nawadniania / zraszania trawiastej płyty stadionu przy Centrum Sportowo – Rekreacyjnym AQUA – ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej w Wałbrzychu. Płyta ma wymiary 105 m x 74 m. Obiekt wyposażony jest w sieć wodociągową oraz instalację elektryczną. Etap I – Opracowanie dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi: 1. Zaprojektowanie podziemnej instalacji wodociągowej do nawadniania płyty boiska wraz z automatycznymi zraszaczami i z wpięciem nowoprojektowanej instalacji do istniejącej podziemnej instalacji wodociągowej oraz rozprowadzeniem instalacji po płycie boiska celem zasilania zraszaczy w wodę. 2. Zaprojektowanie lokalizacji sterownika zasilającego przewody sterujące zraszacze nawadniające boisko trawiaste, 3. Zaprojektowanie zasilania w energię elektryczną systemu nawadniania, 4. Dokonanie w odpowiedniej instytucji zgłoszenia robót bez sprzeciwu. Etap II – Wykonanie robót budowlanych, uwzględnionych w opracowanej i zaakceptowanej dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres procesu budowlanego, począwszy od wykonania dokumentacji projektowej, zgłoszenia robót budowlanych we właściwym organie poprzez realizacje robót budowlanych oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym także geodezyjnej. 

    II.5) Główny kod CPV: 45232120-9
    Dodatkowe kody CPV:71320000-7, 45310000-3, 45232100-3, 45232121-6, 
    II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
    Wartość bez VAT: 
    Waluta: 


    (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


    II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie 
    II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

    Okres w miesiącach: 2


    II.9) Informacje dodatkowe:

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

    III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
    Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunków, które Wykonawca ma wykazać w sposób szczególny. 
    Informacje dodatkowe 
    III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
    Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia min. 100 000,00 PLN.
    Informacje dodatkowe 
    III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
    Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: 1. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 inwestycję budowlaną obejmującą wybudowanie systemu nawadniającego trawiastą płytę stadionową o powierzchni min. 7000 m2 2. skieruje do realizacji zamówienia osobę która będzie pełniła funkcję kierownika robót w branży instalacyjnej, posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami w swojej branży. 3. skieruje do realizacji zmówienia cnm. 3 pracowników fizycznych z min. 2 letnim doświadczeniem w wykonywaniu prac związanych z montażem systemów nawadniających. 
    Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak 
    Informacje dodatkowe:

    III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

    III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
    III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak 
    Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) 

    III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
    tak 
    Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
    tak

    III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

    1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;

    III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

    III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
    1. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w wysokości min. 100 000,00 PLN 2. wykaz robót, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane należycie, w szczególności o tym, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wykaz ten ma zawierać min. 1 inwestycję budowlaną obejmującą wybudowanie systemu nawadniającego trawiastą płytę stadionową o powierzchni min. 7000 m2. 3. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, z których: - cnm jedna posiada kwalifikacje i uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji budowlanych tj która będzie pełnić funkcję kierownika robót w branży instalacyjnej i posiada aktualne uprawnienia do kierowania robotami w swojej branży oraz - min. 3 osoby posiadające min. 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z budową systemów nawadniania.
    III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

    III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

    III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) OPIS 
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony 
    IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

    tak, 
    Informacja na temat wadium 
    Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 ( słownie: trzy tysiące złotych 00/00) zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Spółka z o.o., 72 1020 5095 0000 5502 0104 9899 PKO BP SA O/Wałbrzych z adnotacją „Wpłata wadium – nr sprawy: 48/2016


    IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

    nie


    IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

    nie 
    Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
    nie 
    Informacje dodatkowe: 


    IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

    nie 
    Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
    nie 
    Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
    nie


    IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
    (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

    Liczba wykonawców  
    Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
    Maksymalna liczba wykonawców  
    Kryteria selekcji wykonawców: 


    IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

    Umowa ramowa będzie zawarta: 

    Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
    nie 
    Informacje dodatkowe: 

    Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
    nie 
    Informacje dodatkowe: 

    W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
    nie 
    Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
    nie


    IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
    Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie 
    Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
    Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
    nie 
    Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
    Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
    Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
    Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
    Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

    Aukcja wieloetapowa

    etap nr

    czas trwania etapu

       


    Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie 
    Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 


    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
    IV.2.2) Kryteria

    Kryteria

    Znaczenie

    Cena

    60

    Termin gwarancji

    34

    Doświadczenie Wykonawcy

    6


    IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
    tak 
    IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
    IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
    Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

    Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie 
    Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie 
    Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

    Informacje dodatkowe 


    IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
    Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

    Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

    Wstępny harmonogram postępowania: 

    Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie 
    Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 


    Informacje dodatkowe: 

    IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
    Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

    Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
    nie 
    Informacje dodatkowe: 

    IV.4) Licytacja elektroniczna 
    Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

    Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 

    Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 

    Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

    Licytacja wieloetapowa

    etap nr

    czas trwania etapu

       


    Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

    Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

    Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 


    Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 


    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 


    Informacje dodatkowe: 

    IV.5) ZMIANA UMOWY
    Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak 
    Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
    Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 7 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca.Termin wykonania Przedmiotu Umowy, może ulec przedłużeniu o 2 miesiące w przypadku: a) gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości dochowania pierwotnego terminu realizacji zamówienia, b) w sytuacji braku możliwości zachowania reżimu technologicznego ze względu na panujące w okresie realizacji robót warunki atmosferyczne. 
    IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

    IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

    Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

    IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
    Data: 01/12/2016, godzina: 10:00, 
    Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
    nie 
    Wskazać powody: 

    Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
    > PLN
    IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
    IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie 
    IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie 
    IV.6.6) Informacje dodatkowe:

    Załaczniki do pobrania

    Wyjaśnienia  nr 1 i modyfikacja do zamówienia publicznego nr 48-2016

    Wyjaśnienia nr 2 i Modyfikacja nr 2 do zamówienia publicznego nr 48-2016

    Informacja z otwarcia z dnia 05-12-2016

    Informacja o wyborze

     
    ⇑ do góry strony ⇑
    Opublikował: Tomasz Rybiński
    Publikacja dnia: 16.11.2016, 15:05
    Dokument oglądany razy: 3215
     
Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ"