Nabór na stanowisko pracy: Kierownik Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta (nr 1/2022r.)
PREZES ZARZĄDU
Spółki Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne „Aqua-Zdrój” sp. z o.o w Wałbrzychu
ul. Ratuszowa 6
Ogłasza nabór na stanowisko pracy: Kierownik Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta
1. Wymagania obowiązkowe:
1) wykształcenie wyższe ( preferowane z zakresu ekonomii, zarządzania i marketingu),
2) minimum 3 letnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży, w tym minimum 1 roczne na stanowisku kierowniczym,
3) minimum 1 roczne doświadczenie w zakresie aktywnej sprzedaży,
4) mile widziane doświadczenie w organizacji imprez sportowych lub kulturalnych,
3) mile widziana znajomość prawa zamówień publicznych,
4) znajomość na poziomie zaawansowanym języka angielskiego,
5) doświadczenie w sporządzaniu raportów, opracowywaniu strategii sprzedażowych, dbanie o efektywne relacje z najważniejszymi klientami,
6) dyspozycyjność i odpowiedzialność.
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność analitycznego myślenia,
2) umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne, strategiczne, biznesowe i handlowe, świadomość komercyjna,
3) umiejętność sprawnej organizacji pracy, dokładność, sumienność,
4) duża samodzielność w działaniu,
5) terminowość, rzetelność, umiejętność pracy pod presją czasu,
6) biegła znajomość MS Office (szczególnie Excel),
7) umiejętność kierowania zespołem
3. Wymagane dokumenty :
1) list motywacyjny,
2) życiorys z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
3) oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na udostępnianie i przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (załącznik).
4. Opis stanowiska:
1) aktywna sprzedaż usług Spółki;
2) pozyskiwanie stałych klientów;
3) realizacja okresowych planów sprzedażowych;
4) sporządzanie ofert dla klientów, w tym ubieganie się o realizację zamówień publicznych;
5) stała współpraca ze związkami, federacjami i klubami sportowymi;
6) stała współpraca z agencjami artystycznymi, biurami podróży, portalami internetowymi do rezerwacji zakwaterowania oraz sprzedaży usług;
7) obsługa systemów (programów) sprzedaży usług;
8) organizowanie, prowadzenie i zapewnienie prawidłowości przebiegu wszelkich imprez, kulturalnych, sportowych, i rozrywkowych, w tym pozyskiwanie niezbędnych decyzji i pozwoleń wymaganych przepisami prawa;
9) organizowanie, sprzedaż i realizacja półkolonii, zimowisk i innych form opieki nad dziećmi;
10) planowanie, organizowanie i koordynowanie obozów oraz zgrupowań sportowych;
11) działania public relations Spółki poprzez obsługę strony internetowej, mediów społecznościowych oraz współpracę z mediami;
12) planowanie i przeprowadzanie kampanii reklamowych;
13) aktywna współpraca z Urzędem Miejskim w Wałbrzychu, jednostkami organizacyjnymi i spółkami Gminy Wałbrzych;
14) zapewnienie ciągłości ubezpieczenia uczestników imprez masowych;
15) zapewnienie stałej ochrony imprez (masowych i niemasowych);
16) współpraca z organizacjami zbiorowego zarządzania prawami autorskimi i prawami pokrewnymi.
Szczegółowy zakres czynności zostanie określony zakresem obowiązków.
5. Warunki pracy:
1) wymiar czasu pracy: pełny etat
2) umowa o pracę,
3) stabilne warunki zatrudnienia,
4) atrakcyjne wynagrodzenie, regulaminowe dodatki,
5) możliwość rozwoju osobistego i poszerzania kompetencji, dofinansowanie szkoleń i kursów,
6) dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego,
7) odpowiednie narzędzia pracy,
8) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy z organami Spółki oraz instytucjami zewnętrznymi,
9) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
10) miejsce pracy: ul. Ratuszowa 6 Wałbrzych,
11) wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi w ramach obowiązków służbowych związanych z zajmowanym stanowiskiem oraz poleceniami Prezesa Zarządu.
6. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Spółki w Wałbrzychu w godzinach pracy, tj. 7.00-15.00 lub listownie za pośrednictwem poczty na adres:” Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne „Aqua-Zdrój” sp. z o.o w Wałbrzychu, ul. Ratuszowa 6, 58-304 Wałbrzych lub pocztą elektroniczną na adres kadry@aqua-zdroj.pl w terminie do 20 kwietnia 2022 r. (decyduje data wpływu). Koperty powinny być zamknięte i opatrzone dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik działu Sprzedaży i Obsługi Klienta”.
Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółki Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne „Aqua-Zdrój” sp. z o.o w Wałbrzychu, ul. Ratuszowa 6, 58-304 Wałbrzych, adres e-mail: biuro@aqua-zdroj.pl , tel.74/848 84 94;
2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych - kontakt: e-mail iodo@aqua-zdroj.pl, tel./fax +48 74 848 84 94
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji i wyłonienia kandydata do pracy na stanowisko księgowa/y;
4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym, z wyjątkiem przypadków określonych przepisami prawa:
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
7. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu zakończenia rekrutacji.
8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy biuro@aqua-zdroj.pl
9. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych ma charakter obligatoryjny. Niepodanie danych obligatoryjnych w dokumentach aplikacyjnych skutkuje niemożnością realizacji procesu rekrutacji;
11. Pani/Pana dane będą nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (profilowaniu).
Publikacja dnia: 06.04.2022, 13:26