K
AAA
A   AA   AA   K
BIP.gov.pl
Aqua-zdrój
Aqua-zdrój
BIP.gov.pl

    Nabór na stanowisko pracy: Główny Księgowy (nr Ogłoszenie )

    koniec: 15.01.2021, 15:00, rozstrzygnięcie: 30.01.2021, 12:00 (nierozstrzygnięty), kontakt: tel. 74 848 84 94, e-mail biuro@agua-zdroj.pl, faks 74 848 84 94.

    PREZES ZARZĄDU

    Spółki Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne „Aqua-Zdrój”  sp. z o.o w Wałbrzychu

    ul. Ratuszowa 6

    Ogłasza nabór na stanowisko pracy: Główny Księgowy

    1. Wymagania obowiązkowe:

    1) wykształcenie wyższe ( preferowane z zakresu ekonomii, finansów , rachunkowości),

    2) minimum 3 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w prowadzeniu pełnej księgowości dla spółki z o.o lub spółki akcyjnej ( mile widziane doświadczenie na stanowisku głównego księgowego),

    3) bardzo dobra znajomość i umiejętność stosowania aktualnych przepisów o rachunkowości i finansach publicznych, przepisów podatkowych, ordynacji podatkowej, kodeksu spółek handlowych, sprawozdawczości, VAT, CIT, PIT oraz przepisów w zakresie inwentaryzacji,

    4) znajomość zagadnień z zakresu kadr i płac,

    5) doświadczenie w sporządzaniu raportów, bilansów i sprawozdań finansowych,

    6) dyspozycyjność i odpowiedzialność.

     2. Wymagania dodatkowe:

    1) umiejętność analitycznego myślenia,

    2) umiejętność identyfikowania problemów oraz poszukiwania i wdrażania lub rekomendacji rozwiązań,

    3) umiejętność sprawnej organizacji pracy, dokładność, sumienność,

    4) duża samodzielność w działaniu,

    5) terminowość, rzetelność, umiejętność pracy pod presją czasu,

    6) biegła znajomość MS Office (szczególnie Excel),

    7) znajomość programu „Gratyfikant”

    3. Wymagane dokumenty :

    1) list motywacyjny,

    2) życiorys z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,

    3) oświadczenie o wyrażeniu dobrowolnej zgody na udostępnianie i przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (załącznik).

     4. Opis stanowiska:

    1) prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,

    2) kontrola, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych,

    3) odpowiedzialność za prawidłowość rozliczeń podatkowych ( sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych, m.in. VAT, JPK,CIT, podatek od nieruchomości),

    4) odpowiedzialność za politykę rachunkowości i plan kont,

    5) organizacja i nadzór nad prowadzeniem ksiąg rachunkowych i obiegiem dokumentacji,

    6) terminowe i rzetelne sporządzanie raportów, bilansów i sprawozdań finansowych

    7) planowanie, weryfikowanie, analizowanie oraz kontrola kosztów,

    8) weryfikacja poprawności klasyfikacji kosztów oraz weryfikacja aktywów i pasywów poprzez kontrolę dokumentów oraz analizę zapisów i sald kont księgowych,

    9) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,

    10) współpraca z bankami, zewnętrznymi instytucjami finansowymi i organami podatkowymi (GUS, ZUS, US), biegłymi rewidentami,

    11) właściwe przeprowadzanie i rozliczanie inwentaryzacji,

    12) prowadzenie ewidencji środków trwałych,

    13) naliczanie i wypłata wynagrodzeń, w tym naliczanie innych należności, zasiłków, prowadzenie stosownej ewidencji, dokonywanie potrąceń od wynagrodzeń, itp.

    14) terminowe naliczanie i odprowadzanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, FP, FGŚP, PFRON, a także prowadzenie ewidencji wymaganej przez ZUS,

    15) nadzór nad kilkuosobowym zespołem,

     

    Szczegółowy zakres czynności zostanie określony zakresem obowiązków.

     

    5. Warunki pracy:

    1) wymiar czasu pracy: pełny etat

    2) umowa o pracę,

    3) stabilne warunki zatrudnienia,

    4) atrakcyjne wynagrodzenie, regulaminowe dodatki,

    5) możliwość rozwoju osobistego i poszerzania kompetencji, dofinansowanie szkoleń i kursów,

    6) dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego,

    7) odpowiednie narzędzia pracy,

    8) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy z organami Spółki oraz instytucjami zewnętrznymi,

    9) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,

    10) możliwa praca zdalna/łączona,

    11) miejsce pracy: ul. Ratuszowa 6 Wałbrzych,

    12) wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi w ramach obowiązków służbowych związanych z zajmowanym stanowiskiem oraz poleceniami Prezesa Zarządu.

     

    6. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

    Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Spółki w Wałbrzychu w godzinach pracy, tj. 7.00-15.00 lub listownie za pośrednictwem poczty na adres:” Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne „Aqua-Zdrój”  sp. z o.o w Wałbrzychu, ul. Ratuszowa 6, 58-304 Wałbrzych lub pocztą elektroniczną na adres kadry@aqua-zdroj.pl  w terminie do 15 stycznia 2021 r. (decyduje data wpływu). Koperty powinny być zamknięte i opatrzone dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Księgowa/Księgowy”.

     

    Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informuję, iż:                     1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółki Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne „Aqua-Zdrój”  sp. z o.o w Wałbrzychu, ul. Ratuszowa 6, 58-304 Wałbrzych, adres e-mail: biuro@aqua-zdroj.pl , tel.74/848 84 94;

    2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych - kontakt: e-mail iodo@aqua-zdroj.pl, tel./fax +48 74 848 84 94

    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji i wyłonienia kandydata do pracy na stanowisko księgowa/y;

    4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;

    5. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym, z wyjątkiem przypadków określonych przepisami prawa:

    6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;

    7. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu zakończenia rekrutacji.

    8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy biuro@aqua-zdroj.pl  

    9. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;

    10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych ma charakter obligatoryjny. Niepodanie danych obligatoryjnych w dokumentach aplikacyjnych skutkuje niemożnością realizacji procesu rekrutacji;

    11. Pani/Pana dane będą nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji (profilowaniu).

     
    ⇑ do góry strony ⇑
    Opublikował: Tomasz Rybiński
    Publikacja dnia: 30.12.2020, 14:05
    Dokument oglądany razy: 113
     
Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ"